GET THE PICTURE Superminds

GET THE PICTURE

Een band met je klant. Loyaliteit opbouwen is de basis om van klanten, merkfans te maken. Meerwaarde bieden in de vorm van incentives weggeven kan een middel zijn om dit te realiseren. Met de ‘Get the Picture’ spaaractie spelen we in op het winterseizoen waarvoor geldt dat veel huishoudens weer spelletjes en puzzels uit de kast trekken. We combineren een offline-ervaring met die van een online om zo tot een total brand experience te komen en bovenaan de breinpositie van je doelgroep te blijven.

Wanneer er een aankoop wordt gedaan in de winkel ontvangt men een zakje met puzzelstukjes. Spaar alle puzzelstukjes om zo de puzzel compleet te maken. Met easy access app kan men de QR-codes scannen die verspreid op de puzzel zichtbaar worden wanneer je de puzzel steeds weer een stukje verder legt. In Augmented Reality kun je vervolgens bijvoorbeeld de dieren in de dierentuin ontdekken. Wanneer de puzzel compleet is dient deze als marker en wordt bijvoorbeeld gratis entree in de dierentuin unlocked. Natuurlijk kan elk gewenst thema passend gemaakt worden in deze spaaractie zoals bijvoorbeeld: musea, pretparken, dierentuinen, voetbal/EK en de GP Zandvoort, de mogelijkheden zijn eindeloos.

Welcome SUPER-member!

Bevestig je inschrijving via de link in je mail!

Check ook even je spambox.

BECOME A SUPER-MEMBER!

Ontvang onze Members-Only Monthly Mail, dé must have marketing newsletter met tips, tricks, trends en topartikelen die je niet wilt missen.